
کتاب سبز
گاهی از خود میپرسم این همه زحمت برای نوشتن، ویرایش و انتشار یک داستان یا هر چیز دیگری آیا فایدهای هم دارد؟ شاید چند نفر در روز آن را بخوانند و یکی دو نفر هم نظری بنویسند. خب که چه؟ بهتر نیست دنبال کار دیگری بروم؟ اما وقتی به رسانهام نگاه میکنم، میبینم از همان نوجوانی مشغول نوشتن بودهام؛ از روزهایی که نه اینترنتی در کار بود و نه رایانهای. دفتری داشتم به نام «کتاب سبز» که سطری از شعر مسعود فردمنش را در صفحه اولش نوشته بودم: « قلم سبزم را به تو هدیه کردم که حتی نوشتههایت همرنگ نوشته




